Skönaste sötaste mannen

Fan vad helgerna går fort! Ja säg då he.

Idag har jag bara slappat (som vanligt) och kollat massa liveinspelningar med Foo fighters. Fyfan vad det är nära nu!!! Jag blir galen!
Och dessutom, nu ska ni få höra, the Kooks ska spela på Arvikafestivalen! Kan ni gissa vem som måste dit då?!
En jävla massa bra band ska spela där också.
Fyfan vilket drag i sommar he kom å bli, Stockholm och Arvika m.m... ♥♥♥♥♥♥

Jo just det, efter att jag tagit studenten kan jag dö. För då har jag nämligen gått klart skola för mitt liv, kan börja jobba och har dessutom bosatt mig i Stockholm där man kan gå och se konserter varje vecka. Eller nää jag vill inte dö! Jag ångrar mig. Min framtid kommer att bli mboah!

SNART ÄR DET SOMMARLOV OCKSÅ=massor med jobb, musik, tennis med Joel (min bror), besök i huvudstaden, LIZA OCH JULIA och massa annat roligt!

Måste kolla på skolavslutningskläder nu.. PUSSHEJ

/Kaninaelina

PS: Taylor Hawkins är så jävla söt, "särskilt när han har håret sådär runt duvet" DS

                      
   

Asså åaååhahåaah. Han är cool och har snygg rygg. Parabampbambambaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Liza

Julia och Liza och Elina. NAJS!

2008-04-21 @ 16:19:26
URL: http://barfotabarn.blogg.se

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0