Synd att Bob Marley är begraven

happ, då var tisdagen slut. skönt. men inte fan har man gjort nå vettigt. jo en sak, skrivit en låt.
och det var jävligt bra gjort av mig, för jag har svårt för sånt. Jag har suttit på altanen och filosoferat
lite också, tänkt på sommarn. Bara fem veckor kvar om två dagar, not bad säger jag bara! elina,
vi kommer fan ta oss igenom dethär helskinnade. dock fridhemströtta som fan. men he är bara bra,
för då saknar man det inte.
mina planer för sommaren är många, och jag har räknat ut att jag inte kommer hinna allt jag har i tankarna.
men jag har iallafall köpt en almanacka så jag ska kunna ha lite mer koll, det är bra.
i helgen drar jag till fjällen med min far och skotern, ska bli kul. sist jag var där var jag typ liten.

måste plugga, har två prov imöra.

CHAO!!

Julianamarijuana (inget allvarligt)

image73
ALLTSÅ VÅR, DET ÄR GREJER. SYND FÖR ER SÖRLÄNNINGAR ATT NI BOR DÄR NI BOR!

Kommentarer
Postat av: elina

fridhemströtta är väl en försiktig beskrivning av detta.. skulle hellre kalla det för "dödslessa på fjortishoror". men så kan man ju it säga! bra att du skrevi en låT! :D

2008-04-22 @ 21:27:16
URL: http://vivetit.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, jag kanske oöverdrev där :O hata fridhem iallafall. ja, låten kommer att bli najs, för jag har tänkt mig den lite rockig. men jag gillar inte när tjejer sjunger, så det blir lite svårt när jag ska sjunga den hahah

2008-04-22 @ 22:18:39
Postat av: Anonym

ja, jag kanske oöverdrev där :O hata fridhem iallafall. ja, låten kommer att bli najs, för jag har tänkt mig den lite rockig. men jag gillar inte när tjejer sjunger, så det blir lite svårt när jag ska sjunga den hahah

2008-04-22 @ 22:20:44

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0