Yes, onsdag!

Då var den kommen, onsdagen. Dagen som man går och väntar på. Dagen som får veckan att flyta iväg som en smörklick i stekpannan. Dagen som gör att veckan går in i fas två. Den går fort, är inte jobbig och solen skiner.

Min possitiva inställning kan ha och göra med att jag fick sova ut imorse (en halvtimma längre än vanligt, det är grejer!).  Och dessutom, så sken solen när jag åkte till skolan, och när jag kom hem. JIPPIE!

Vi hade nationellt engelskaprov idag, alltså en uppsats. Gick rätt så bra, eftersom att jag hade ett mycket bra ämne att skriva om- Alkohol. Berättade lite vad man går miste om om man inte dricker (dvs. bakfylla, panikångest, alkoholism mm.) Anyway, make your choices before you take that sip. Okay?

 Imorgon är det torsdag, jävulsdagen. Men den är ändå mindre dryg än tisdagar, för vi har idrott imorrn. Och det ger en liten tillfriskning sådär efter lunch. Man återhämtar krafterna, kostigt nog. Får tillbaka luften, så att säga.

När jag kom hem från skolan blev det ut och skotta lite till. Det är ju blida, så då går det så lätt, och när det går lätt ska man passa på. Sen snart så ska jag ut och åka skidor med Uffe. Vi ska bara äta middag =)

Nämen, en till grej. På lördag fyller jag år, höhöh ^^ Hoppas på fint väder, skulle vilja åka ut med skotern och få lite frisk luft och fräknar. Kändes som om jag missa påsken när jag var på andra sidan jorden. Menar inte att jag inte fick någon färg därborta, men inte blev det mycket fräsch "norrlandsluft". Borta bra, men hemma bäst.
Ja, tiden går fort. Snart gere sommarn och då bli he najs. Sol, bada, sol, bada, sol, bada, soooooool!

Puss!

Julia


Njuter som fan
av den lilla solen

Kommentarer
Postat av: Joel

De e grejer de ;)

2008-04-16 @ 20:15:29
Postat av: Liza

SEX(TON)!

2008-04-17 @ 17:41:17
URL: http://barfotabarn.blogg.se

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0