Cops and Robbers

Alltså KAAHH, jag är så jävla glad idag! Och jag vet inte varför :D:D:D:D hihihihiahihddpgkjpsfmgpmdpfg

Jag har det så bra, jag mår så bra, jag har världens bästa familj, vänner, pojk, allt! Jag måste vara lyckligaste
personen jag känner. hehe, eller nåt. Men jag har mina stunder. Heihohihi.

Lite ur mitt livsarkiv, som är nåt med extra ost:


Här har ni mig, och min kära hand^^  Jävlat bästa vännerna, och inga andra!

"Elinas cykel", som inte var hennes... För en gångs skull vare peace in hell.

Kära mamma, som har sina stunder.Mannen i huset som minsann kan ta ton!

Kommer dras länge med dig, syrran. Den riktiga "inspirationskällan", höhö

The godfather trilogy, bra filmer där!  Här har ni the black Honda in action!

Kakan, ett hellvetets gott minne! :D    Min hund. Inte vackrast, men mysigast!

Kärleken i mitt liv, du gör mig hel<3  Svårt att låta dig gå Liza, nu kommer vi!

Hösten 07, inget överklassar detta!    Jennie, du kommer bli ett riktigt proffs!

Nä fyfan, jag är en lycklig norrlänning som får uppleva såna här stunder :D

Puss på er alla från Jullan ♥

Kommentarer
Postat av: elina

fan va du är snygg, fan vad jag är också glad som fan och jag kan inte skriva. se bara på ordföljden! margreet skulle bli toki! jag har sovit på en bänk på arlanda inatt!

2008-08-15 @ 13:05:37
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: elina

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi har jättemycke jordgubbar!

2008-08-15 @ 13:06:49
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0