Pengar rullar in som dom ska...

...det går bra nu, helt enkelt.

Jobbar så mycket jag klarar av, mycket övertid och sånt. Känns bra eftersom
att jag är inne i en "vill ha-period" just nu. Några exempel ur listan är en tv, iPod,
160- säng, mobil, kläder, skor.. and so on. Pengar är hatkärlek, såklart.

1,5 vecka sommarlov kvar och man har inte sett en skymt av solen sen förra året,
känns najs. Nu känns det som man kan lika gärna stänga in sig tills våren kommer.

Joel är tillbaka, och det är mysigt. Dock åker han till Stockholm till helgen, så då får jag
klara mig igen. Men I am a strong woman, dessutom så kommer ju Elina hem föffan! :D

Kände bara att jag var tvungen å blogga, liksom för att jag gör inget just nu. (Är på jobbet hehe)

Juulia

Jo förresten, valparna är födda! Så om fyra veckor ska vi åka till Piteå för en första titt. 6 hanar
och 3 tikar blev det :) Hoppas det finns en busig liten kille som vill följa med oss hem ^^



Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0