Tankar

Hej. Imorron ska jag jobba. Det är tråkigt. Lön är desto roligare.
Nu är min ipod färdigtankad. Massa nya avsnitt med fg, lite filmer och även lite spanking new music!

Jag ska även bekänna en sak: jag tänker mycket. Alldeles, alldeles för mycket. Kan man inte stänga av nånstans?
Ibland tänker jag så mycket så att jag glömmer bort vad det var jag egentligen tänkte på.
Men som tur är så är det oftast positiva saker som jag tänker på, såsom framtiden. Jag har ingen aning om vad som väntar. Vad som helst kan hända!
Den som lever får se..

Stay alive!




Min fina tatuering som Julia gjorde av kroppsmålning för barn på a-smällen.

För övrigt så blev detta ännu ett sånt där jävligt ointressant inlägg.
Jag har resfeber.

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0