Fundera

Shit! Nu fick jag beslutsångest! Efter att basketen slutat i våras hade jag redan bestämt mig att sluta för alltid, det kändes liksom som att vårat lag inte gav allt. Men nu sa mamma att dom kanske ska starta ett damlag i höst(?) och jag känner att då kanske det är värt att fortsätta... Fast jag hade ju stora planer på att börja om att rida igen. Vad fan ska jag ta mig till?! Jag kan ju hålla på med båda, men då finns det ju ingen tid till skolan.. eller gör det det?
Nåja, jag måste tänka lite.






E

Kommentarer
Postat av: LN.

Åh. Och jag som har småpratat lite med ponnyns ägare.

2008-08-19 @ 22:05:29
Postat av: julia

gör det du först tänker på av dom två, när du vaknar på morgon! eller nå :P

2008-08-20 @ 21:25:32
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0