Veronica Maggio va fö hääääli asså

Helgen har varit.. mycket konstig. Men ROLIG. Kul ska man ha vet ni.
Torsdag: Rix fm festival, jå rätt så bra. Sen fick jag, min bror Joel och Issa VIP-pass till rixfm av Joakim. (Nån gång ska man ju känna sig som "väldigt viktig person"..) jå.
FREDAG: Shopping..? eller nåt i den stilen. Får ångest bara jag går in i en affär. Vad ska man köpa liksom? Nä.
Kvällen var det E-type och Veronica Maggio - mycket jävulskt drag.
Fick även backstagepass till ALLT på området, lite kul sådär.
Tog nattbussen till Porsön vid 1. Somnade som ett barn.

LÖRDAG: He va sjukt. Jå. Men iallafall, vi hamnade hos ett par snickare(?) vid 7-tiden. Gick sen ut på området och jag dansade och sjöng till Sanna Nielsen. Gick backstage (hahaha det låter väldigt snobbigt, jag vet) och växlade ord med tvillingarna Rongedal (vad fan gjorde dom där?) och kramades med Sanna en stund. Gick ut.
Träffade Anki och c.o sen, gladare än nån annan.
På väg mot MOA (punkttjej) fick jag syn på självaste snyggdomarn! Som trodde jag var norsk, møn jeg er icke de.
Dissade MOA och åt maxmål istället (gode ogott).
På Max inne i stan så var det nå jävulst med folk. Satt där i kladdet och byggde berg med brickor på ett bord.
GISSA vem som kom fram till vårat bord? He kan man aldrig gissa. Men för att göra en lång historia kort, så visade det sig att han kom från Malå, hette Peder, var 92:a och ska börja i samma klass som mig. Kvällens ":O" i msn-språk.
Nå, vad hände sen?
Fortsatte gå med min vän Issa, Snyggdomarn (Sven som han hette) och hans vän. Sökte folk till volleyboll. Ingen ville va med.. Så vi gick mot Porsön. Det tog jävulskt lång tid. Men vi hade aldrig klarat oss dit utan vår vän Sven! Tack you!

Söndagen spenderades i buss på väg mot Ajr. Här var det kallt.



Ursäkta för en mycket tjorvig blogg!
Nu ska jag fara å köpa solskyddscreme.

Haaare fint!
/E

Kommentarer
Postat av: Liza

ÅH! Sven är vår vän och du är en prinsessa.

2008-08-04 @ 13:58:32
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0