BU

Ja då var även denna helg över. Söndagsångesten är här och gör mig sällskap och jag har inte köpt några julklappar än, och vet heller inte vad jag ska köpa till folket.
Det är kallt ute nu, -20 grader celsius.

Den här helgen har varit lugn och skön.
I fredags var jag med mina kära bröder och åt sushi och såg idol.
Igår (lördag) hälsade vi Kevin Borg välkommen till Arvidsjaur. På kvällen var vi hos familjen Seppä och gjorde det traditionella pepparkakshuset. Mysit!

Idag söndag är en död-dag som man egentligen borde göra nånting bra av. Borde fara och träna men ids ej.

By the way, mina fingrar är OK nu! /elina!



Tillägnad Simon, min bror.

Kommentarer
Postat av: Liza

PEPPARKAKA. HAHA...

2008-12-07 @ 22:28:44
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0