JAG ÄR GLAD

10 GOOD REASONS:
•) Franskaprovet gick jävlat galant idag
•) Imorgon börjar vi halv nio- Alltså 10 minuters sovmorgon!
•) På fredag bär de av till stan för IDOLFINAL!!!
•) Lördag ska jag shoppa julklappar
•) Måndag har jag sovmorgon till tio över tio
•) Onsdag har vi innebandyturnering, och vårat låg är super(hjältar)!
•) Torsdag har vi JULLOV! suck on that
•) Ja, sen drar jag och Joel till södern för att fira jul i fjällen. Mysigt♥
•) Förhoppningsvis ska jag hinna jobba på lovet, och få ihop lite guld
•) Pengar = utomlands :):):)
•) Och såklart JULDANSEN nästa torsdag! ;)

HEJDÅ! //JULIA HOLMSTRÖM

Kommentarer
Postat av: elina

du missa juldansen!!!!

2008-12-11 @ 21:39:07
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry, jag uppdaterar DIREKT..HUR KUNDE JAG GLÖMMA DEN????????

2008-12-11 @ 22:03:58

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0