Katt

Idag är jag hemma. Jag har feber! Det var ett tag sen kan man säga!

Har suttit och kollat igenom bilder på våran katt som försvann sommaren 2005 tror jag. Han hette Plexus och blev skjuten för att folk trodde att han var en vildkatt.


Liten och söt





Han gillade att leka med dammsugarn


Han gillade att klättra i träd...


...kanske lite för mycket.


Han gillade att sola med pappa


Han gillade abborre!





Han gillade däremot inte att bli klädd med dockkläder...


Han kunde bli väldigt lång


Han gillade julgranar


Han gillade även... att ha ett pepparkakspaket på sig, eller inte.. han såg lite arg ut där kanske


Han gillade när man kelade med honom..


Han gillade att jaga!


Här fick han sig en råtta som han sedan tog in i köket..


Han gillade renar


Han gillade verkligen att sova.. (skratta inte åt min min där... fyfan hur man såg ut!!! HUVVAHUVVA)



Han var en fin katt och han hann också bli pappa många gånger.
R.I.P

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0