Julia's calling

Ja, vi är då verkligen original. Inga tillsatser. Ville bara berätta det, att här är det inget
rävspel och gå bakom ryggen. Äkta vänskap med extra mycket ost. Jag älskar det.
 
Nå iallafall. Öppet hus ikväll= biologi= helt ok. Vår klass var ej i vanlig skepnad. ONEJ!
Vi gjorde grupparbete, helt ok. Man fick ju bara jobba arslet av sig. Det var det som var grejen.
Sen så åkte jag hem (efter en runda på konsum, sen på ica...nödvändigt) till mitt kära
barndomshem för att, göra väldig viktiga saker som att sitta här. Och filosofera.

Imorgon är det torsdag (the shitdaY), bli ju jättetrevligt. Bara lite franskaläxa och skit.
Det är ju ingen match! Eller hur...?

FOO FIGHTERS I STOCKHOLM, JAG ÄR PÅ ELINA!

Julia


Inte länge kvar alltså...


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-28 @ 19:20:15
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0