Nä, vi vet faktiskt ingenting...

.. bara att detta inte ska bli en såndär vanlig modeblogg. Det finns ju typ mer än 100 000 såna enbart i Sverige. Jag fattar inte riktigt, shoppa för att det är kul? Jamen hej på dig med!

Iallafall så heter jag Elina och går i 9:an i nuläget och gillar kladdkaka väldigt mycket, därav min feta nuna. Till hösten börjar jag på gymnasiet här i Arvidsjaur.
Julia och jag fick en idé om att strarta upp en blogg tillsammans, och så blev det. Problemet är bara att jag inte har den där förmågan att komma på något att skriva om, även själva skrivandet är väl inget att skryta om precis..

Jag hoppas jag blir av med min jävla benhinneinflammation innan nästa vecka då vi har sportlov, hade tänkt fara upp till Nalo och åka lite bräda nån dag då. Får se hur det blir.

Jag känner mig som så glad nuförtiden! Det är härligt! Men iallafall så har jag mycket att göra i skolan, så jag ska ta och börja på det NU! Dom som känner mig vet att jag är duktig på att skjuta fram saker.

Jaja, hare gött!




Elina

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0