Seriösa, javisst =)

Hej igen!

Jo som sagt så har jag och min kompanjon Elina Hedman startat en mycket seriös blogg om rikstäckande debattfrågor och samhällsekonomi. Syftet med detta är att så många svenska medmorgare i landet som möjligt ska få tillgång till extraordninär och viktig information gällande nämnda ämnen. Vi önskar er trevlig läsning!

Hahahah, nej nu skojar jag bara lite med er :D Jag heter Julia och jag kör skoter. Jag gillar oboy!
Mitt önskemål till sommarn är att lägenheten ska bli klar, och att kassan tillåter ett besök i Sthlm eller Norge =)

Ha en fortsatt trevlig kväll barn.



Jullan

Kommentarer
Postat av: elina

Jag är så politisk

2008-02-26 @ 20:17:16
Postat av: julia

och jag är så poetisk

2008-02-26 @ 20:30:21
Postat av: Joel

Medmorgare? ^^ jag är så matfixerad;)

2008-03-01 @ 15:03:51

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0