Dags för att blogga!

Nu är jag riktigt utpumpad på energi, jag behöver ett spa OMG!

Jag, Liza och Elina hade ett litet photoshoot-prov med Up! Models hemma i Lizas modellstudio, där vi blev sminkade i två timmar, sen
så fick vi en hårstyling och klädval i hennes walkin-closet. Ja, och sen kom fotografen... =)

Vi gick ner med kamerorna, reflexskärmarna och pudret till sjön, där vi riggade upp och gjorde oss iordning för att
agera. Det gick riktigt bra, och vi ska så snart som möjligt söka till TopModel. Vi fick dessutom kontrakt med modellagenturen! ;)

Nej nu ska jag gå och ta mig en kopp örtté med lite kanel och persiljeostskrydda,  och bädda ner mig i min nya hästens säng för 70 000kr, rena kapet säger jag! Dags för att vila upp sig efter allt slit med att bli fotad, sminkad, uppassad, och massa skräpkaffe på Wayne's. Jag vill tillbaka till Maldiverna, känns som att jag passar bättre i den miljön. Sådär naturlig, exotisk och avslappnad. Eller vad säger ni mina söta små läsare?

Puss på er alla (som läser minst tre gånger om dagen)! ♥
/Juliet von Gripen





Kommentarer
Postat av: elina

blondinbella

2008-07-22 @ 16:13:46
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: elina

hehehehehe, jag menar inte att du ser ut som en gris

2008-07-22 @ 16:14:08
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: Julia

vaa? :D

2008-07-23 @ 07:27:04
Postat av: Julia

vaa? :D

2008-07-23 @ 07:27:11

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0