Jag minns nog vad jag sa

- Om den här sommarn blir lika dålig som förra, skjuter jag mig. Jag skojar inte!
(Citat: Julia Holmström, 16)


Om man säger såhär, den är SÄMRE!!!

Nu förväntar jag mig en tio gånger bättre höst än 07(vilket är omöjligt, men...)
annars är det Australien nästa, och där stannar jag. Forever, typ.



He är som inte teoretiskt möjligt att överklassa the shit.

Okej, de börja bra. Men sen blev he nå vajsing. WHY??

Jag tror jag emigrerar till varmare klimat. Innan jag dör.


Mvh hon på bild'n

Kommentarer
Postat av: elina

det räcker att man flyttar till stockholm

2008-07-18 @ 12:05:55
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: elina

det räcker att man flyttar till stockholm

2008-07-18 @ 12:06:09
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: Joel

kasst vader? eller att annat? =/ ja kan ju da inte klaga pa vadret, annat an att de ar for varmt da mojligtvis :P

2008-07-20 @ 23:59:21

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0