Ajpåd

Hej hallå tjabba goddag!
Nu är det bara såhär att efter ca fyra veckor i planteringen är jag klar, JAG HAR SEMESTER! Fick det igår :)
Fast det betyder ju inte att jag inte ska jobba mer. Vem vill inte ha lite cash lixom?

Det regnar, det är kallt och det är mycket mygg. Och här sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström = riktig sommarkänsla.

Åh så irriterande! När jag försöker ha en riktig sovmorron så går det inte. Vaknade halv nio i morse. Men mina drömmar var roliga och gav mig en kick! Haha! Tänk om mina drömmar blev till verklighet, då skulle världen vara konstig.
Att mina bästisar bodde här, i mitt rum. Och att de var bandmedlemmar till Queens of the stone age och Foo fighters. Och att en guldig häst-människa (hälften häst och hälften människa) stod på ett kalhygge och sa "hopp".
Och att jag hittade en orange cykel med skön sadel
Men den ska jag hitta på riktigt!!



Puss tja hejdå tjingeling, tjaa
/Elina

(ni som inte känner mig - bli inte rädda. jag är lite sjuk ibland.)


Kommentarer
Postat av: Liza

PAULIE! Vilken FETTO cykel alltså! :D

2008-06-25 @ 19:39:32
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0