Då var det klart

Nu har vi fått sommarlov. Vi fick det i torsdags.
Det var en underbar dag, måste nog ha varit bästa skolavslutningen hittills.
Vi såg t.o.m en hare på natten, mitt i Arvidsjaur. Den tittade på oss och vågade inte röra sig förrän vi gick, stackarn!




HEJDÅ GRUNDSKOLAN


Den livrädda haren

Nu har Julia också skaffat en systemkamera, så jag hoppas att hon lägger ut nåra minta bilder från skolavslutningen :D

Om exakt en vecka hittar ni mig i Stockholm, Stora skuggan. DET ÄR HELT SJUKT!!! Jag kommer att försöka få tiden att gå så fort som möjligt i planteringen till veckan, men vi ser ju... Har man världens segaste arbete så kan det kännas som om tiden segar sig så mycket som möjligt bara för å jävlas.
Man skulle nästan vilja ha lite superkrafter, som Hiro Nakamura i Heroes :)

Kan ni fatta, vi har sommarlov nu! (fast inte just nu när man jobbar) Helvete så fort nian gick. Det är ju nästan obeskrivligt.
Jag kommer trots allt sakna 9ef. Vi hade allt!

Om sju dagar. SJU. 7!!!!!!!
Jävlat exakt tidpunkt också. Då ser jag och Joel Foo Fighters, 23.30.

over and out

PS. blogg.se har blivit konstigt nu. DS 


Kommentarer
Postat av: Liza

1. Jag hoppas också på minta bilder från Juliet.

2. JULIA, jag skrattade sjukt mycket då jag läste en grej i Bibeln (du vet, den sjuka bibeln!). Hahahahaha.

3. Elina, du är fräsch. SOM. FAAAN.

4. Jag glömmer aldrig haren. Jag glömmer aldrig Skolavslutningen 08. Så sjukt kul.

5. Ha så kul i Skuggan. Hälsa Foo från mig.

2008-06-08 @ 12:44:06
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0