Drick lite olja, Gurksandra

Gissa om jag fick några rullar idag på väg till kalhygget. JÅ! Dessutom gör min hjärna om allt som de säger på radion. På p4 pratade dom om fotbollstränare i BBK, men allt jag hörde i dvalan var: "Glocken gold, GODE GO FRUKOSTJUICE! Glocken gold, GODE GO FRUKOSTJUICE! Glocken gold, GODE GO FRUKOSTJUICE!"
Ibland tror jag tamefan det är något riktigt skumt fel på mig. Kanske borde träffa en psykolog snart?

En glad nyhet är att nu är sista plantan satt för den här veckan. Fan vad jag är lycklig! Och myggbiten.. Dom jävlarna har kommit nu ja. Men det är inga problem att de bits eller så, det får dom göra bäst fan dom vill. Det är bara det här förbannade surret! Fyfaaaaan så tröttsamt.

Nu ska jag städa i mitt mörka rum! Puss hej då.


Kommentarer
Postat av: julia

IMORGON FAR DU MIN VÄN!!!!!!!! HUR KÄNNS DET? =D

2008-06-13 @ 22:40:39
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: elina

rent en obeskrivlig känsla, gamjulia. HE GÅ IT Å BESKRIVA RENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2008-06-13 @ 22:57:32
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0