En kusin

Pratade just med min faster angående bussar, pendeltåg och allt sånt man behöver kunna innan lördag, och då fick jag veta att min kära kusin Sara och hennes Joel också ska dit! Woho!
Går inte riktigt att beskriva hur mycket jag längtar. Jag drömmer hela tiden om att de (alltså foofighters) ska känna igen mig och att jag ska krama dem. Värsta tonårsidols-drömmarna, javet. Och en natt drömde jag att självaste Taylor ringde mig och sa att han ville vara mer än vän med mig. Jag är sjuk! Sjuk sjuk sjuk.
ÅÅH VA JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan, snart är det över. Men då får man hoppas på en Håkanhellström-i-Visby-eller-på-pdol-sommar, och en Coldplayig höst! He finns ju trots allt biljetter kvar, på blocket!! ;)
Arvikafestivalen är väl bara att glömma.. Min mor och far gillade inte riktigt idén. :(
Men det kommer andra chanser, herregud! The Kooks finns ju kvar, och dom ska säkert spela nån annanstans framöver.

luke pritchard, the kooks

Planteringen går rätt bra. Är bara överswainit less på he. Hoowwa så tråkit he jer. Men, he bli ju som sagt penninga borturnä! It myche, men nåra schlantar få man väl.

Nu ska jag dricka te och sen snöra mä i sängen och sova.
Fyfan jag älskar mitt liv! Förlåt om jag verkar skrytig. Hä ä ba så å hä ä så braaa!

/EHJ

Kommentarer
Postat av: Lisa S

Du är sjuk! Taylor har fru och barn! :P Hoppas vi ses där nere!

2008-06-12 @ 23:02:22
URL: http://queso.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0