I just don't know what to do with myself...

haha. Varje morgon innan planteringen har jag världens självmordstankar. Man är ju så himla trött och vill nästan hellre dö än att fara ut på dessa hysteriskt underbara *not* kalhyggen. Men efter nån timme är man inne i rytmen! Det är skönt.

Och Coldplays nya album är DÖjävlabra. Är så avundsjuk på Liza och Emil som ska se dom i Globen. När jag berättade att jag också ville fara och se dom för mamma sa hon: "Jadu Elina, säg nånstans du inte vill fara till" Ja ba, WHAT?! ja som aldrig vill fara någerst..............i princip.
Men iallafall, så är det såhär att mmm.. Coldplay, dom är bra.
Den här videon är himla fin, och låten också. Violet Hill.

Ikväll är det EM-match! Jag är taggad! (på kladdkakan och godiset)
Harebra!

Kommentarer
Postat av: Lisa S

...planing everything for two, doing everything with you... Coldplay är grymma, men inte lika bra som Foo Fighters ;)

2008-06-18 @ 17:14:47
URL: http://queso.blogg.se/
Postat av: Liza

Haha, det är grymt! JAG TYCK OM DU! Och jag tyck om Strawberry Swing! :D

2008-06-24 @ 22:21:28
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0