Jag såg Gud och Jesus

Då var festivalen förbi. Jag kan inte sammanfatta det riktigt, eftersom jag saknar ord att beskriva hur jävla underbart det var.

Direkt efter QOTSA var jag osäker om Foo fighters verkligen skulle knäcka dom. För de var verkligen ösiga! Jävlar anamma.
Men som tur var så var FF höjdpunkten av alla band. Man visste ju det redan från början, eftersom de la på 400 spänn på biljettpriset bara för att Foo skulle komma.
Åååh, om jag ändå kunde beskriva hur det var.. Det går inte!
Men om man säger såhär, jag gråter sällan. Och när jag gör det är det oftast av lycka eller när jag gör illa mig riktigt jävla mycket. Men när Foo fighters spelade så bölade jag nästan hela konserten. Jag tror aldrig att jag har känt mig så lycklig i hela mitt liv. Nu förstår jag hur de riktigt religiösa känner Guds närvaro. Typ. Fast det här är mer värt.

Jåmen, kul hade vi, jag och Joel. Träffade en massa släktingar också.
Tänk va man hinn mycke på 2 dar i Storstockholm!

finmösserna
FETSMILE!


Haha kolla mitt smile där.. Ja se gode lengrädde ut.


Lite synd att jag inte fick så många bra bilder, men det blir ju sällan det när man står i en het, galen men dock alldeles underbar publik.


KAH.

Fan också. Snart är deras Europaturné över. Nån som vill följa till Riga 1:a juli?

JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA FÖR JAG KAN INTE SLUTA DRÖMMA OM NÅGRA VISSA PERSONER.
DETTA BÖRJAR BLI ALLVARLIGT
.
Alltså, varenda natt?!

Nämen som sagt, WTAI 2008 var helt jävla obeskrivligt. Och jag är nog inte ensam om det, eftersom det var ca 16000 personer till där. Sjukt jävla underbart med andra ord, hohohohihiihihihehhehehe!



Puss

Kommentarer
Postat av: liza

vem drömmer du om?

2008-06-16 @ 21:12:17
URL: http://barfotabarn.blogg.se/
Postat av: Lisa S

Det var grymmt! Föresten så såg vi dig utanför ett steakhouse dan efter ;)

2008-06-16 @ 21:27:34
URL: http://queso.blogg.se/
Postat av: Lisa S

Faktiskt så tror jag att jag sa något i stil med "titta där går Elina å hennes bror, med ryggsäckar och allt" inget skratt. Hade nog inte sett er om ni vart utan väskorna :P

2008-06-17 @ 18:39:14
URL: http://queso.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0