The Foo-day

Äntligen var den kommen, dagen då Elina ska få se The God and his son, höhö ;)
Hoppas hon får jäävligt kul, och får stå långt fram. Tänk om hon fångar Taylors
trumpinne eller nåt, FYFAN vilken lycka alltså. Jaja, anywaaaay... så är jag hemma.

Vaknade nyss och tittade ut, sol med lite moln. Heelt okej, efter en regnig och kall
vecka. Satte på datorn och började fixa med hårddisken (har varit inlämnad på expert
sen jul). Sen ska jag väl ut en svuäng ner till sjön, och känna på den fina dagen.

Saknar redan Joel, och det här är andra dagen han är hemma.. Usch, nu får jag ju
skärpa mig. Dessutom så åker jag till honom om 6 dagar, så jag ska it lipa, tjänn du :P

Jag hade ju som tänkt mig en trip till Arvika i sommar, men he sket se.. för det är dyrt
plus att Elina inte fick. Och jag skulle nog inte fått heller. Men The Kooks... åh.. <3

Nä, nu orka jag int blogga mer. Det är för bloggare, dvs inte jag. Chao!


Hon är bara bäst den bruden<3 Hoppas du får roligt nu, och ta myche kort!

Julia =)

Kommentarer
Postat av: elina

tack vännen!

2008-06-16 @ 18:52:05

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0