Tillbaka på banan

Ja, då är nästan där. Bara tvååå dagar kvar nu tills skolavslutningen. Jag kan inte sluta längta!

Jag minns när jag och Elina gick ner för trappen (från engelska), och sa "snart är det sommar".... detta var ett antal veckor före lucia... höhö, och nu är det inget kvar. Hellvetet är över, tack gud for saving our souls :D

Jag funderar på att läsa tyska nästa år, det är riktigt fint tycker jag. Och användbart som tusan..

Jag vet som int vad jag ska säga, förutom att en jävel som tagit Elinas cykel, ställt den utanför kommunhuset, och LÅST den. då börjar man ju undra :P Så vi ringde polisen, och nu är den åter på sin plats^^ Fy på dig, cykeltjuven!

Slutade kring tjugo i tio idag, så jag tog det chill, och väntar nu på 2-bussen, som går... 2 ^^
Ska väl käka nå luch, börjar bli hungrig. Och sen bara filosofera..

Ha en fortsatt bra dag!

Julia

Kommentarer
Postat av: elina

tyska är fult, men kul :)

2008-06-08 @ 19:10:07
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0