Aj vad jag har ont

Jävla benhinnejävel som aldrig blir bra. Snart hugg ja bort han.
Men tack på förhand. Religion är det värsta som finns, jag gråter nästan inombords när vi tvingas lära oss om sånt där. T. ex att dom rika föds genom halsen (typ spys ut) och de fattiga och slavarna föds genom fötterna osv. Äre verkligen någon som bryr sig? Jag kan inte!
Övernaturlig skit klarar jag bara inte, fyy fan.

Men som sagt, snart är det över. Och 14:e juni blir det W.T.A.I med Foo fighters, Queens of the stone age, the Hives m.m. Jag och min bror Joel blire! TJOHOOOOHO! :D

Näni, nu ska jag hoppa in i duschn, och eftersom att jag är så ypperligt trött ska jag släcka lyset, lägga mig i sängen, dra täcket över mig och lyssna på Josh Rouse blandat med Bob Marley tills sömnen faller in.. så himla skönt alltså.

Hare så bra, var glad att era benhinnor är friska och fräscha! Pussåhej!

"höllu Ulf, ro hit ett lapptäcke!" Rulle, tankeremsan som alltid dyker upp i dvalan



Kommentarer
Postat av: Joel

va alla heter joel här uppe:S kände en från förra skolan^^ hela 3 stycken här uppe jue! (:

2008-03-10 @ 23:06:54
Postat av: elina

ja alla heter det! :D

2008-03-11 @ 17:45:00
Postat av: Liza

RULLEUNO!

2008-03-12 @ 16:28:42
URL: http://barfotabarn.blogg.se

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0