Hej

Våran dator har smält så jag lånar min brorsas nu tills den nya kommer.
Hoppas att alla bilder klarat sig bara! Annars blir jag ledsen.

Men iallfall så är lovet slut. I torsdags drog vi till Nalovardo, där det var mycket trevligt förutom vädret och att jag tappade bindningen längst upp på berget och förlorade en svart bricka på vägen ner. Så jag fick dra på mig slalompjäxorna å mammas skider och söka i backen - och jag hittade den! Tack snälla farbror skiduthyrare för att du fixade fast den åt mig sen, helt gratis!

Fredagen lämnade vi in datorn och jag klippte mig. Sen for jag till Vittjåkk i det vackra vädret, men bara efter två timmar fick jag ont i benen. Och trött var jag också, somnade halv 10 till Bob Marley.

Nu ska jag ta tag i livet och göra nåt!

Harefint!

Elina

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0