INAKTIV BLOGGTJEJ

Hej. Jag har haft lite fullt upp.

Idag var det inte så bra väder, och jag kände mig lagom fräsch. Vet ej varför.
Hade utvecklingssamtal, sen for jag en sväng till stationen och hämtade nå
grejs. Efter det träffade jag Joel, och sen blev det bil hem. Sovandes.
Ska väl lira nå gura senare och spåna på en låt som jag fick i uppdrag att göra
till engelskan. Får väl ta hjälp av min kompis O.

Jag vill ha skoterkort, mc-kort körkort, då skulle jag vara rätt så glad.
Synd bara att bränslet har blivit så förbannat jävla dyrt. Kan ni fatta?

Joel fyller 18 på söndag, måste komma på en bra present. Om ni har förslag,
kontakta mig omedelbart på bloggens mail. Thanks on the forehand! haha ;) ♥

Jennie bakade nyss minipajer med syltfyllning och äppelnånting, otroligt goda.
Och mamma blev just arg på mig för att jag vägrade göra en redning. Bara för
att inte jag kan! Jag får inte flytta i höst om jag inte börjar lära mig lite köksvett.

Nåja, annars var väl dagen bra. Känner mig trött, sliten och ja, lycklig. Det är ju bra!


Julia

image35
Kanske ska börja ha lockigt igen?


Kommentarer
Postat av: Liza

LOCKIGT SOM FAN!

2008-03-12 @ 16:30:53
URL: http://barfotabarn.blogg.se

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0