Inspirerad

Efter en tuff dag i staden Skellefteå fylld med shopping är man gode jävla less.
Vem har sagt att det är kul att shoppa? Vem kan överhuvudtaget ha shopping som hobby? :O
Det är ju det tråkigaste som finns att gå omkring i affärer och nypa i konstiga kläder som anses vara trendiga och snygga.
Näe usch säger jag bara! Visst är det ju kul med lite nya kläder å så när man väl har dom, men det är stressigt och irriterande att hitta det man vill ha. Och sån jävla tid det tar!


Men iallafall så var vädret sehr gemütlich idag. Synd att den förstördes på shopping bara. Jag köpte en tidning idag, Boggi. Typ den bästa tidningen någonsin, näst efter NME!! Kan säga att jag blev jävligt inspirerad och peppad. Äre någon med några miljoner över? Kontakta mig.

image33


Nej, men vad sägs om ett varmt bad och lite Josh Rouse (som lindrar efter allt fjortisdunk som jag nötte i bilen), kladdkaka samt några avsnitt av Family Guy så är min kväll räddad. Tack å lov för det!

Elina HJ.

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0