Ja ä så glad att he vart som he vart!

Vilken fantastisk start på lovet säger jag bara! Igår var jag hos MDE och hade det mysigt, vi gjorde texmex-kyckling och klyftpotatis, nåsåjävlust jävla gott!
Efter det for man då förbi på medan, men inte länge. Vart har skönheten hos folk tagit vägen? Det är så stelt och.. ja. Man orkar inte bry sig ens. Så jag, Anki och hennes karl gick en promenad runt storgatan (även kallat fjortisraggen på såna här kvällar), sen for jag hem och somnade direkt. Skönt! Och det verkade som om det gick bra för Julia igårkväll också :)

Japp, he var allt. Idag ska jag köra swtitchback ini djupsnön, deni!

DET ÄR SÅ JÄVLA FINT MED VINTER!!! ♥

tack för mig,

EHJ.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kika gärna in på min blogg!
Ha en bra dag

2008-03-01 @ 09:14:58
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: J

perfekt! jag bloggar snart

2008-03-01 @ 14:08:50

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0