Jag är pigg som en lärka!

Nu är klockan alldeles för mycket. Och här ligger jag :P Inte trött det minsta.
Elina sussar sött, och kommer väl vara hur utvilad som helst imorrn, medan
jag, zombien, ligger utslagen kvar i sängen. Nåja, jag är inte uttråkad iallafall.
Jag liksom... brinner, om ni fattar. Fast det gör inte ont. Jag fryser, fast ändå
inte. Jag...fnittrar^^ Förstår ni känslan? :)
Imorgon hoppas jag på uppehåll och klar himmel, vore skönt med ett riktigt
sportlovsväder. Ska nog ta å hitta på nåt kul :) Oavsett väder ;)

Jag har förresten en ny favoritlåt - All the same, med Sick Puppies. Värd att lyssnas på!

Godnatt och allt de där (:




Juliet
Har inga bilder, så det fick bli en på syster :)
image19

Kommentarer
Postat av: J-el

jodå ja förstår känslan (:

2008-03-02 @ 02:20:27

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0