Ossian i mitt hjärta

Ikväll var vi på skoterkurs. En av lärarna heter Ossian och är väl en sisådär 75 år. Han fick alla kvinnor (och män) att le.

Tack vare att han bor åt samma håll som jag fick jag skjuts av honom hem. Han hade en Skoda Octavia -01 som han var så nöjd över. Jag tror inte att jag har träffat en sån härlig gubbe (misstolka mig inte) i hela mitt liv.
"JAG HAR EN DEJT!"

Nu är jag skapligt trött och imorgon äre bästfredag. Sen har man en hel helg framför sig som man ska tillägna till plugg och läsning, som det ser ut nu. Men det kan ju bli ändringar!

Vi har en ny dator och jag kan inte med den riktigt än. Men tack och lov hade alla bilder och all musik klarat sig från den gamla smältna hårddisken! HE va tur!

Jaja, nu ska jag sluta schwamla.
Ha en riktigt fin helg allihopa!
Puss å kram

Anile


Kommentarer
Postat av: Jello

va de därför du stanna kvar efter ja gått? ;P Lycka till! ^^

2008-03-16 @ 22:55:07
Postat av: elina

jaa :P haha

2008-03-17 @ 17:18:19

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0