ÅÅÅÅHHHHHH

Nu fick jag en såndär igen; elina vet vad jag menar. Jag ska just skriva en sak, och då sjunger The Kooks just det ordet; sunday! Nåja, så kan he va. Äckligt är det! :O
Igår spenderade man kvällen i Fjällbo, det var trevligt att prata gamla minnen med tjejerna :) Lite kanske man kommer sakna dom, hehe. Sen for jag till Joel, han vara vaken i ca en halvtimma (tror jag), sen smällde jag av i sängen av trötthet, med kläder och smink på. Trött var jag. Och ont i magen hade jag också. Av olika skäl :P

Idag for jag, Joel och Johan ut å sprang. Det var skönt, när man va klar! ;) hehe. Sen har jag bara degat. Hjälpt Jennie med en uppsats, och sen tänkt börja på geografin hela helgen. Men det går fan inte! Det är nå fel på mig..
Jag är världens sämsta på att ta tag i saker.

Åh, jag älskar när Elina skrattar. Jag blir så lycklig. Igår skrattade vi tills vi grät och fick andnöd. Det var länge sen!

Fick förresten veta av pappa och syrran att vi ska köpa en liten schäfervalp i sommar! Kommer bli en utmaning.. mycket tid måste man lägga ner. Speciellt på en schäfer, som måste veta sina gränser. Sköj sköj!

JOEL ÄR BÄST, jag vill bara säga det :D

Jullan

image77


Kommentarer
Postat av: elina

kram (jag är int heller klar med geografifittan än)

2008-05-11 @ 22:29:37

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0