Bara 75% ångest kvar!

Hejsan, idag är det söndag. Jag har skrivit på goegrafin hela dagen, förutom när jag var och spelade fiol.
Så nu är kladden klar till arbetet iallafall = -25% ångest. Nu är det engelskan, 25% ångest och teknikångesten 25%
Jag har som grundångest ca 25%. Känns skönt å få göra bort saker!

Igår var vi i Fjällbonäs! Jag och Julia fick skratta också. Älska facewarp och fetto-grimaser! ♥

Nu ska jag gå och spela learn to fly med Joel, han på munspel och jag på fiol. Vi kallas även "utvecklingsstörnings-duetten".
Den officiella videon är snart uppe! Ska bara spela in den först.

En ny vecka väntar, så därför ska jag börja renskriva min älskade geografiuppsats.

PUSS HEJ ELINA HETER JAG

_________________________________________________________________________________________________________

Jobbigt med fet text, men jag kunde inte ändra det...

Kommentarer
Postat av: frida

okeej, jag och lisa vi åker tåg på fredagen (den 13:e)

2008-05-11 @ 18:51:59
URL: http://fridahalvarson.blogg.se

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0