Hagel

Hagel är kul. På sommaren, när det har varit hett och man inte sett skymten av ett moln på flera år.
Men nu, när det inte ens blitt vår ordentligt- DÅ ska det fasiken inte hagla! Sånt gillar vi inte alls :( Hmmr..

Första dagen utan Elina avklarad, gick rätt bra överlevnadsmässigt för att vi hade kvar endel tjejor i klassen. Jag började även fundera om jag valde rätt gymnasium. Naturvetenskap, vägen till framtid?

Min och Elinas lägenhet kommer bli heeet, speciellt med vårt stora Foo Fighters tryck på väggen ;) Men än så länge så finns ju bara den här "lägenheten" på papper. Vi lär ju se vad som komma skall.

Jobba, jobba i sommar. Det är väl kort sagt min plan.
Och köra lite hoj såklart!

Stackars Elina som är ute i kalluften med snor i näsan och sliter.
Men rik, det blir hon :)


Jölia

image99

Kommentarer
Postat av: elina

hehe ;) rik å rik..

2008-05-26 @ 22:01:32

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0