Kiruna Basket Cup 2008

Jag tänkte uppdatera lite.

I helgen var vi i Kiruna och spelade basketcup, å he gick fan skitbra! Arvidsjaur tog hem bronset ;)
Kul hade vi också, nåsåjävulst.

Imorron ska vi tydligen möta Jokkmokk hemma och min benhinneinflammation är ett minne blott.. (hoppas jag av hela mitt hjärta) He gö då it ont nu så he känns underbart!

En tung vecka med massa prov väntar, ångesten gör mig illamående. Så nu ska jag ta mig ner och plugga lite konsthistoria. (förstår it riktigt varför vi har prov i det..?)

image75

Den här medaljen kommer jag att leva på länge

PUSS!
/Elina



Kommentarer
Postat av: Liza

JAAA JULIA, DU FÅR ÄTA TÅRTA OCH SPY MED OSS! :)

2008-05-06 @ 07:18:51
URL: http://barfotabarn.blogg.se

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0