La di di da da da, lalalala

FREDAG! Äntligen!
Nu är vi less på skolan (har varit det sen länge, men nu är det jävligt mycket värre). Rent nåså gud förbannat.
Skönt att slippa det här nästa år! Själva skolarbetena och sånt är ju inte det värsta, det är ju folket på skolan som gör allt så segt.. Tur att det finns några personer som vet vad dom gör (alltså de som inte är helt jävla pantade).

Idag den nionde maj fyller vår bästa vän Liza år! Grattis!
Och jag och min broder har grillat ikväll. He va gott. Nu ska jag fara nån annanstans!
Hejdå

a little more skolångest for little me


/Johnny *not*


Kommentarer
Postat av: Frida

men jag hörde ju att du oxå skulle dit,;) vi lär ju säkert träffas, om inte annat på tåget. vilken dag far ni dit?

2008-05-10 @ 02:31:31
URL: http://fridahalvarson.blogg.se

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0