Övningskörningskurs avklarad

Efter 3,5 timmar i en varm lokal är mina föräldrar äntligen "utbildade" för att vara handledare för mig. Det var en seg kurs.
Nu återstår syn- och läkarundersökning och körkortstillstånden innan jag kan börja övningsköra på rikt. He är jävla massa saker som ska fyllas i och göras för bara några körkort..
Men snart så! Och mamma sa att om jag fått lämpen till sommarn så ska vi köra ner till Stockholm nån gång så får jag köra! Längtar :D

Snart är det sommar!! SNART! Jag har sagt det förut, och nu säger jag det igen: Gud förbannat så fort he ha gått!
Man är ju nästan utan ångest nu också. Underbart!

Nu ska jag läsa Trucking.. Huddig vs. Lännen! Jag gissar att Huddig vinner!
VI SYNES!
Elina

Kommentarer
Postat av: Rasmus

vann huddig eller lännen? :P

2008-08-11 @ 22:30:54

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0