Plant the planet

Då var den första arbetsdagen över. He gick fint! Fast jag har jävulst ont i skallen och är helt slut nu.
Ikväll blir det en lugn skön kväll.

Lite som jag gått och tänkt på idag är saker som jag ogillar och gillar:

Ogillar:
 - folk som inte har nå humor alls och som är äckligt sura, dvs en stor del av klassen 9ef
 - folk som man tror är snäll på ytan, men egentligen är riktiga jävla äckeljävlafalskjävlar innerst inne
 - fjortisar
 - falskt folk (många av dessa finns i klassen 9ef)
 - osköna människor, som inte kan gå utan smink eller med fult hår en dag utan att säga "åh ja är så fuuul idag", och det enda dom pratar om är hur ful, dum eller horig han eller hon var osv.
 - schlagermusik. eller kan man kalla det musik? äckelpäckel iallfall.
 - snor som rinner
 - snön som inte försvinner
 
Gillar:
 - musiken
 - sköna människor som man vet är innerst inne snälla och pålitliga
 - att jag har sommarjobb och sommarlov just nu
 - pengar
 - stockholm (syftar på 14 junidagen)
 - att jag fattat vad som är coolt och inte (man kan diskutera länge och hitta för- och nackdelar med de olika coolnivåerna, men man upptäcker då snabbt vilken som har flest fördelar och då även roligheter)
 - brun färg på kroppen
 - att 9ef snart inte finns längre
 - high five
 - "kitalajkitalajkitalajkit!" (vid 00.41 ungefär)
 - att jag ska sluta sitta här nu och istället duscha, lägga mig i soffan och se Scrubs

Nämen som sagt, detta är då bara lite av allt jag tänkt på idag. Det verkar som om jag är en surjävel nu som gnäller på allt, men NEJ! Jag är gladast! och dessutom vill jag bara redogöra för det jag tycker, och vill ni veta en sak? JAG HAR YTTRANDEFRIHET! Finally...
 
Häeejdeåå

/Snorelina
 

Kommentarer
Postat av: Julia

du är bäst!

2008-05-26 @ 19:59:41

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0