Sunshine - Josh R

Jag vill bara säga en sak:

SNART ÄR HELLVETET ÖVEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har även tänk på en annan sak. Att jag och Elina är rätt lika.
Och någon gång i livet ska vi köpa en systemare, och vi ska dela
lägenhet, och sommaren kommer bli så wonderful, om man ska
tro på vad som sagts - finaste sommaren på 150 år. Alltså fatta:

HUNDRAFEMTIOÅR! Bättre väder är 06, omöjligt om ni frågar mig.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥sommar♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Julia

image82

Kommentarer
Postat av: JENNY

hoppas det stämmer då..

2008-05-15 @ 17:35:18
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: JENNY

föresten vart har du hört att d ska bli så fins ommar ?

2008-05-15 @ 17:37:44
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Julia

dom har sagt det i radion, och jag har hört massor av folk prata om ett.. så ^^

2008-05-15 @ 21:08:20

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0