Sweet tisday

naat.

Nog ger man sliten efter denna dag, såsom den håller på. Mattelektioner (som dessutom består av nationella prov) och man får även veta att man har det, det och det provet imorgon. KUL:D

Jag och Elina har bestämt oss för att väcka glädjen inom oss, vi är trötta på det vanliga och tråkiga. Enough!
Så på våran håltimma idag gjorde vi det gamla vanliga: tog en promenad till ica, köpte mjölk, vidare till Station, blanda ihop en cocopops-blandning och satte oss framför datorn för att kolla gamla minnen. Hösten 2007, lovely!

Jag ska bli en bra människa, det är mitt mål tror jag. En lycklig, bra människa med kontroll. Inte kontrollbehov.
Jag ska även börja ta mer kort. Dokumentera, dokumentera! ^^ Man lever faktist bara en gång.

Vår älskade Liza fyller 17 på fredag, grattis grattis! ♥

Julia

Kommentarer
Postat av: Liza

Eran höst alltså. Våran höst. Det blir att skriva en bok om det alltså. Och tack snuffe! :)

2008-05-07 @ 11:21:15
URL: http://barfotabarn.blogg.se

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0