Ett nytt inlägg, en ny vecka och nya tag

Fort gick lovet, som fan. Jag har varit i Luleå och i Haparanda. Byggt ihop IKEA-möbler och varit tönt. Haft skolångest och åkt skridskor. Ja, jag har hunnit med mycket faktiskt, om man tänker efter.


Isn

Underbart med griller

Måndag idag, rätt jobbig dag. Stressade mig genom arbetsuppgifterna på transport och tog en liten hemläxa att göra en skarvsladd. Hade sen världens segaste datalektion, usch.

Kom hem, satte på mig grillerna och for ut i mörkret. Foo fighters spelades i ipoden och jag bara njöt.
Så underbart.
Nu ligger jag i sängen och tittar på första säsongen av Scrubs igen, undra hur många gånger jag har sett den..

MAT NU, hejsvejs!
/Elina

Kommentarer
Postat av: SANNA

fin blogg!



kika gärna in på min blogg snygging! (=

2008-11-03 @ 17:57:37
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0