Ey yo otursonsdag!

Idag har vi haft väldigt mycket otur på transportsidan. För det första så startade inte Naganon i morse, så jag och Macke fick sitta med traktorfaserna. Tills Petter ringde och meddelade att han och Caten kört ner i diket.
Så vi alla gick ut på fältet, och mycket riktigt, där låg traktorn i diket. Tur Petter klarade sig utan skador. Åkerman och L50 drog upp Caten, som dock fick lite skador...
Före lunch blev ett flak till H16 trasit av en ts:are.. TSSS! :D
Så hela eftermiddagen bestod av rep.  När jag skulle dra fast muttrarna på ett nytt däck till Caten så trodde jag att hylsan satt fast i mutterdragaren, men det gjorde den tyvärr inte. Så den flög in i handen, på fingrarna.
Blev lite såhär: "HAHAHAHAHAHA, ojdå!.." 20 sek senare, ser såren och; "HAHA, eh, AJ? hehe?"
BRA Elina!
Jag fick då fara till sjukan och fixa allt med bedövning och massa sprit..
Nu göre rent ONT!

Så, det var min dag. En riktig fittdag.

Ha det braaaaaaaaaaaa, kör inte mutterdragare!
Puszszs å kraaamiz /Elina Klant H Jonsson


Kommentarer
Postat av: julia

ajajaj :(

2008-11-26 @ 20:07:25
Postat av: elina klant

kann mann sagen ja! :)

2008-11-26 @ 21:55:59
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0