GILLARTIT

Ja, då var det torsdagskväll OCH snart börjar underbara, oförklarliga FRINGE!
Jag gillar det så mycket, för det är liksom en härlig avslutning på veckan (för
fredagar räknas inte som vanlig dag, nej det är slappardagen minsann!)
Ja, och sen så åker jag ju faktiskt till grannlandet. Och där- DÄR ska jag
minsann träffa tomten i egen person. Ja, han finns faktiskt.

Sen så blir det julbord på lördagskvällen med familjen plus några andra, Henke
och Oscar ska ju också med så jag och Jennie får lekkompisar hehe. Och
såklart så åker man inte hem utan att passera Ikea tomhänt. Åhnej!
Dock börjar det sina i min kassa, när det vankas jul i Ramenberget med Joel
och hans familj. Det ska stå mig dyrt... liftkort en vecka i fjällen, ajaj.

Jag måste komma på nåt bra att ge bort i julklapp också. Liza, Elina, Joel, mamma,
pappa, Jennie... alla måste ju få sin lilla klapp på kinden. Men man vill ju liksom
ge något personligt, som dom kommer ihåg flera år i efterhand. Jag ska tänka...

Nej, dags att fortsätta packa. So little time, so much to doo. Küsse /Julja



Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0