SNYFT

Det jag verkligen hatar med mig själv är att jag har så jävla lätt att tycka synd om folk. Som t.ex när någon sitter själv i matsalen och alla andra sitter med sina kompisar.....eller när nån blir trakasserad på ett sådär kallt sätt, men som istället försöker le och låtsas som om att det inte kändes, fastän det syns hur jävulst ledsen personen egentligen blev.

Så jävla hemskt det är, åh om jag ändå fick bjuda på en glass till alla som är ledsna.. ♥

Det här är nog ett släktdrag tror jag.

Min ena bror berättade en gång att han sett en invandrare på en buss i Lövånger, som satt ensam med sin coca cola och tidning. När bussen stannade tippade drickan och rann ut över hans mobil och tidningen.
Man vill ju bara gråta! Stackars lilla vännen...

ÅÅÅH jag blir samtidigt så jävla arg på dom här satans 08bratsen som bor här och tror dom är så förbannade märkvärdiga. Om dom ändå visste hur mycket jag skulle vilja slå dom med en stekpanna just nu. Men jag skulle aldrig våga eftersom jag bara skulle tycka så synd om dom sen.

 

Jaja, hör av er om ni vill prata, dricka te eller äta lite glass (Ben & Jerrys finns här) =)
Puss å kram /Elinaelinaelina

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0