Baka-kaka

Varför är det så att på söndagar har man alltid ångest? Jag ska börja göra söndagar bättre, som till exempel för nån helg sen, då jag och Julia kom hem från Anki. Då for vi ut och sprang, till och med k4:s hinderbana. Sen gjorde vi mat och åt.
Jävligt bra söndag måste jag säga.


(en av världens bästa låtar - beatles - hey jude)

Igår träffade jag en brat. En äkta fejkbrat från Stockholm, hur ocool var int han så säg...
Han satt å blåljög hela kvällen, haha. Han kan fan int ha ne lätt.

Nä hörrni om man ska ta å göra nånting som sagt.. Frågan är bara vad.
Plugga är ett alternativ som passar mig bra, eftersom jag har prov imorron. Yeah.

todiloo /elina

Kommentarer
Postat av: Liza

BRATTTTTEN!

2008-10-05 @ 14:15:00
URL: http://barfotabarn.blogg.se/
Postat av: Julia

dagens fråga - vem är braten?

2008-10-05 @ 21:44:41

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0