For a pessimist, I'm pretty optimistic

Nu är det fan slut med neggo för min del. Jag känner att nu jävlar ska jag ta och styra upp det här, får inte gå omkring och bli helt självmordsbenägen eller nåt..
Nä, så hemsk känner jag mig inte. Det bara känns så ensamt nuförtiden, det finns inte tid för nånting. Fast ändå gör det ju det.
Konstigt.
Och det händer så mycket annat nu jämfört med förra året, som också var väldigt händelserikt, fast på ett annat sätt. Helt konstigt det med. He är ju uppåner nu.
Det är på skolan som jag mår som bäst, undra varför. Jag låter jävligt tragisk hehehe.

Men, fr.o.m imorron ska jag vara som vanligt igen, det här är bara tillfälligt. Nån sån här period ska man ju också ha ni vet.
Och den här veckan kommer bli skitbra!

Kram å puss
EHJ.

Kommentarer
Postat av: julia

men lille ven, vi måste va me varaaann!

2008-10-12 @ 18:49:45
Postat av: elina

ja veeeeeeeeeat! men när? :(

2008-10-12 @ 19:19:07
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0