HÄJ

Igår åt jag tacopaj. Sen åt jag kladdkaka med glass, grädde, maränger och chokladsås. Chips med dipp åt jag också. Fan vad gott det var. Och sen, just när idol hade första pausen, så zappa jag snabbt över till VH1 (man vet ju aldrig vad dom visar för nå musik där..) där jag hörde att dom spelade times like these och jag fick världens lyckochock! (=hoppade runt, sprang ner och informerade föräldrarna om händelsen, skrek, sjöng m.m.) Och det var tydligen top 10 med Foo fighters, ååh så jävla bra! Det konstiga är att jag kan typ inte lista mina favoritlåtar med dom, eller ja, vissa är ju bättre än andra.. men ändå.

Top tre på VH1 var iallafall såhär;
1. Learn to fly
2. Best of you
3. The pretender


Min idol!

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0