HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ

Söndag då, mycket bra. Började med att jag vaknade hemma hos
pappa, brevid älsklingen. Mysigt :)<3 Sen lekte vi med valpen, och
efter det så pluggade jag. Ja, flera flera timmar. Tiden bara sprang
iväg, och jag fick ALLT gjort! Sen tog jag ett bad, och begav mig till
Joel där vi gjorde risotto, catfish (ja, ni läste rätt) och en sås. Bra
mycket bra. Sen bakade vi en kladdis och åt den tillsammans med
grädde och fruktcoctail. Grädden på moset var en skräckis på tv,
usch. Men läskigt var det.

Och nu är pausen slut så jag ska fortsätta se. Pussarrr

/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

catfish va de ju inte :P

2008-10-06 @ 10:38:43
Postat av: elina

du verkar då ha haft en bättre söndag än mig :D

2008-10-06 @ 16:55:25
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0