Heeej bloggen (på skånsk dialekt)

Veckorna går så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt fort! Do you feel it?
Jag tycker det är så sjukt, så jag ska tillochmed ta å göra mig varm choklad.

Jag har hittat ett nytt intresse (jag har inte blivit galen) ; HISTORIA!
Alltså det är riktigt skoj, och jag VILL lära mig. Förr hatade jag att gå
till Maggans lektioner, som var hela 70 minuter( det var länge på den tiden),
nu vill jag bara ha 1,5 timmas lektioner. Jag tycker det är jättekul, jag menar
man lär sig ju bara om sånt som varit. Lika dant som att om tvåhundra år
kommer nån unge sitta och lära sig om oss. Coolt va? :) Kanske ska passa
på att bli att bli regendarisk?
Men jag ska inte säga för mycket, om nån vecka har vi prov. Då är det roliga slut.

Idag ska jag plugga, träna och träffa Joel en stund :) Hejdå //Nördjulia

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0