Jävulst

Idag var det ingen bra dag. Iallafall så kände jag mig sjukt dålig på allt.
För det första så missade jag att göra ett helt jävla kapitel i körkortsboken som skulle lämnas in. Ångest!
Sen så fick vi en ny arbetsbok, tunga fordon, som ska vara klar innan november. Till den ska man göra arbetsuppgifter efter varje kapitel och fyra kontrollprov. + att vi har sex andra prov på all teori (har gjort två av dom..) innan november som sagt. Mer ångest!
Dessutom, (neggoelina är i farten) så har jag fått en jättekonstig brännskada på bröstet (inte på brösten!) från svetsen igår. Och svetsprovet gick inge bra kändes he som. Ja, du förstå, he schwid rent överallt, å i frus se nanting om föttren.
Hä ä synd om jag idag :(

Ska försöka va lite positiv iallafal, ja hooooooowwa, snart äre ju lördag! QVÄK!

/Alltså Elina


Kommentarer
Postat av: LN

Krya på dä lillvännen!

2008-10-01 @ 21:33:28
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0